Happy Friendship Day


(gambar sekadar hiasan)

Happy Friendship Day…semalam 01.08.2007..adalah hari persahabatan sedunia.Berikut adalah kata2 yang kupetik dari sms yang kuterima harinie dari kawan2…

Sahabat..

Jika hari ini aku terlalu gembira,
sedarkanlah aku dengan amaran2 Allah…

Jika ku bersedih tanpa kata,
pujuklah aku dengan tarbiah pencipta…

Jika ku lemah tak berdaya,
ingatkanlah aku dengan kehebatan syurga….

Jika antara kita ada tembok yang memisahkan,
ajaklah aku meleraikan segera…

Jika pernah hatimu terluka,
luahkanlah agar aku berubah…dan

Jika esok ku lena tanpa terjaga,
iringilah LENAku dengan kalungan doa..

1 Comment

  1. Deepthi said,

    August 1, 2008 at 5:35 pm

    Hi All,

    The greatest sweetener of human life is friendship
    Your friendship is..
    Richer than chocolates
    More fun than ice cream
    ‘oh’ so sweeter than strawberries
    Dessert for my soul!

    Happy Friendship Day to you my friend!


Leave a Reply

